28 december 2012 - Skyfall

Då var jag hemma efter en jätte trevlig dag. Mitt batteri på telefonen dog så har inte kunnat blogga eller ta bilder alls. Kände mig verkligen konstig när jag inte bara kunde ta upp telefonen. Men det är väl efter såna här dagar som man inser hur bunden man är till något materiellt.
 
Älskar att vara tillbaka till mig själv. Till den riktiga jag som faktiskt älskar att springa i affärer och gå tills fötterna värker.
 
Fyndade en hel del och gjorde riktigt bra fynd idag! Kommer visa upp det jag köpte på bloggen imorgon.
Tyvärr så köpte jag mig en aldelles för liten bh som jag måste byta imorgon men har nu fått det sagt att man inte kan byta den? Köpte den på rean om det spelar någon roll. Är det någon som vet så säg gärna till, i annat fall gör jag ett försök imorgon.
 
Bla, bla!
 
Skyfall fick jag äntligen se idag. Har såå mycket jag vill berätta men känner att jag inte vill lämna ut för mycket.
Men GÅ OCH SE DEN!!! Helst igår men om ni inte gjorde det. Gör det NU!
 
Den får 5/5 ♥
 
Lyssna på Adele's ljuvliga röst här
 
 




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR