Varför dog du?

Har inte bloggat bra. Har varit igång en hel del men hjärnan har varit någon annanstans den sista tiden.

Jag påminns om att vår dotter skulle varit här
Att hon faktiskt är död
Det hände på riktigt
Trots att jag är tyst slår mitt hjärta dubbelslag
Det känns som ett öppet sår som jag täcker med kläder

Ett sår som aldrig läker
Tårar som aldrig torkar utan gömmer sig bakom smink

En smärta inga tabletter kan döva
En oro som aldrig försvinner

Kommer jag få gåvan att ännu en gång få bära ett barn?
Kommer jag få höra ett barns skrik
En röst som säger Mamma

Min lilla lilla tjej. Jag önskar att du kunde få komma hem


♕ Sofia

Vad tragiskt. Vad hände? Styrkekram <3

2012-12-04 @ 07:06:05
URL: http://tsvphoto.blogspot.com
♕ Lotta

<3 Styrkekram <3 Det är samma här, speciellt nu i juletider. Min flicka skulle varit 11 år nu. :'( Jag har försökt mejla dig, men ej fått svar. ( behöver fråga dig en sak om endometrios för jag har oxå det) Kram, Lotta

2012-12-04 @ 20:07:25



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR