Glossybox Recension Kevin Murphy

Idag provade jag 1 (egentligen 2) saker ur månadens box.
Det var ett schampoo från Kevin Murphy och jag måste säga att efter att jag provat detta vill jag bara beställa hem det i massor.
 
Så här står det i boxen : "Miljömedvetna kändisstylisten Kevin Murphys fuktgivande duo ger fantastiskt ökad glans och ett mjukt välmående hår! Sulfat och parabenfria produkter!"
 

Jag brukar vara ganska skeptiskt till att prova ut nya schampon då jag är jätte känslig och regerar direkt.
Konstigt nog så har detta inte hänt! 
 
 
  • Pris: Wash 249kr och Rinse 249 kr / 250 ml styck
  • Utseendé: Snygg och elegant "förpackning"
  • Doft: Luktar gott och fräscht. Påminner mig om en manligare doft.
  • Plus: Dryg i produkten, fungerar på riktigt och håller vad den faktiskt lovar. Jag är såld!
  • Minus: Har försökt komma på ett minus och det enda är väl att i denna provflaska var jag tvungen att "skaka" ur schampot. Men det är väl inget att bry sig om, nu. 


    Kommer jag köpa den i butik?

    Ja! Absolut!

Originalstorlek ur kartongen.
 

♕ - elin

sv; hahah! :D det roligaste är att jag är sjukt lat och gör knappt något sånt åt mina kompisar ens :')

2012-11-28 @ 19:18:33
URL: http://pauna.blogg.se
♕ ❤ w i l m a ❤

sv: men vi har redan gjort ett bloglovin byte :)

Svar: Haha förlåt! Jag är snurrig :)
Endolia

2012-11-28 @ 19:27:07
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
♕ ❤ w i l m a ❤

sv: haha ingen fara! :)

2012-11-28 @ 20:22:28
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR