Glossybox Recension Vichy Idealia

Egentligen skulle detta kommit upp igår men eftersom jag la upp en recenscion av lacket ville jag inte att det skulle bli uttjatat. 
 
Har använt denna i 2 dagar så kanske inte kan ge ett slutgiltigt svar men hittils ser det ut såhär:
 
Slogan: "Slätare hud - Jämnare hudton - Reducerande rynkor"

 
  • Pris: 259 kr, billigast HÄR
  • Utseendé: Söt liten ljusrosa burk. Känns lyxig då den är i glas. 
  • Doft: Doftar gott och inte för starkt. 
  • Plus:  Dryg kräm. Lägger sig inte som en hinna utan gör hyn mjuk. Jag som är fet i hyn känner mig inte alls fettig efteråt. Den lämnar hyn mjuk och fräsh. Kan inte säga något om rynkorna ännu haha. 
    Ger INGA utslag. Jag har känslig hy och har inte fått något.
  • Minus: Eftersom den är i en burk och inte i pumpflaska får den ett minus på det. Nu måste man använda en spatel eller något annat för att ta upp krämen för att inte få ner en massa bakterier. 


    Kommer jag köpa den i butik?

    Ja! Kommer förmodligen att använda den som nattkräm då jag har en dagkräm som jag är nöjd med. Tror att denna är för fet för att använda under dagen. 




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR