Visible Difference Elizabeth Arden - Tips

Igår fick jag hem ett prov.
En kräm från Elizabeth Arden som heter Visible Difference.
Krämen ska ge synbar skillnad i huden efter ca. 2-3 veckors användning.
Får uppdatera detta efter hand eftersom jag bara använt den 1 natt.
 
Plus : 
 
Krämen luktar underbart
Känns skön på huden
 
 
Minus :
 
Det kändes väldigt fett i ansiktet idag på morgonen men efter tvätten blev det bättre
 
Prisskillnader finns det ju på allt och jag hittade den billigast på parfym.se
 
För att komma till denna kräm direkt tryck HÄR

♕ Ida

Riktigt bra pris där!

Svar: Ja visst är det!Otroligt att det kan vara sån skillnad :)
Endolia

2012-11-21 @ 11:56:56
URL: http://idashome.blogg.se/
♕ Carro

Sv: tack:) Han är en renrasig chihuahua o kommer bli långhårig;)

Har aldrig testat den krämen,men däremot gillar jag mascara ...så grym!!

Svar: Ohh gulle!
Jag har ju bara provat den 1 gång så vi får se om jag känner att den faktiskt håller måttet. Använder den som nattkräm då jag har en dagkräm som jag INTE byter haha :)
Endolia

2012-11-21 @ 12:04:21
URL: http://frokenehn.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR