3 Januari 2013 - Yes i can!

Ber om ursäkt för att min blogguppdatering har varit riktigt kass.
Fick tom lite skit för det igår och det tog jag på fullaste allvar.
Det är viktigt för mig att mina läsare (trots att ni är lite dåliga på att kommentera) trivs på bloggen.
Jag vill gärna visa er en massa bilder, tagna med systemkameran men när man har en sambo som tycker att det är sååå jobbigt får jag springa runt med min mobil istället.
 
Outfit bilder kan jag gärna ta och vi letar just nu efter ett stativ just för att det ska bli lite lättare.
Det är först nu som jag känner mig som mig själv (trots att endon börjar komma tillbaka :( )
Men jag har en plan för iår. Detta kanske inte funkar men om det inte skulle göra det så har jag iaf försökt.
 
Plan nr.1 - För varje dag ska jag skriva ner allt som är/har varit positivt, på så sätt kan jag gå tillbaka när jag känner mig nere. Här kan man skriva om allt, tex. Idag var min frukoststund underbar för att jag inte stressade, idag är mitt favoritprogram på tv, personen som log åt mig ute på stan gjorde mig glad. Ni förstår.
 
Plan nr.2 - Jag har länge funderat på varför man ofta säger : Ohh jag önskar att jag hade en sån eller jag önskar att jag kunde göra det. Varför tror man så lågt om sig själv eller rättare sagt, varför begränsar vi oss själva?
Min tanke är att jag ska tänka på det jag tycker om och gör mig glad. Är det något jag vill göra så ska jag göra det!
Det ska inte finnas ett sådant tänk i mitt huvud att jag inte kan. YES I CAN!
 

 
För att detta inte ska bli för långt så stoppar jag detta nu.
Kommer fortsätta i ett annat inlägg :)
 
Har inte bestämt för om jag ska skriva upp allt detta i bloggen eller om jag ska ha det i ett block hemma men det kanske är bättre om jag delar med mig för att kunna pusha andra. :)
 
Ps. M, jag vet att du läser detta. Denna gången ska jag skriva det jag sagt haha DS :)
 
 

 

♕ Isa

man har inte tid för bloggen alltid:)

Sv: haha jaa verkligen:D

Svar: Haha nä det är så sant så :)
Endolia

2013-01-03 @ 12:42:02
URL: http://isajohansson.blogg.se
♕ Sofie

allt braaa? :)

Svar: Ja! Själv då?
Endolia

2013-01-03 @ 14:29:49
URL: http://www.siffe.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR