5 Januari 2013 - Beige, silver & gold +

USh vad seg jag är idag. Väntade på att sambon skulle komma hem men orkade inte hålla mig vaken så somnade tillslut. Men trots det gick jag upp när han väl kommit hem så har väl inte sovit så bra.
Idag har jag faktiskt tänkt att ta mig ut till IKEA, behöver en del så jag kan hänga upp mina gardiner.
 
Vi fick våra fönster bytta och på något sätt försvann den ena delen så har varit utan gardiner i vardagsrummet ett ganska bra tag. Är sugen på att köpa ett par nya gardiner och hittade ett par riktigt snygga på Jotex.
Tänkte mig något i dessa färger.
Dem var billiga med och kostade bara 78 kr för 1 par :)
 

Beige


Guldbeige


Silvergrå
 
Klikcka HÄR för att komma dit direkt

♕ Hanna

fin blogg :)

2013-01-05 @ 17:06:52
URL: http://hannabroman.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR