God morgon mina solstrålar!

Då var det början på en ny vecka.
Jag försöker att ha så mycket energi och positiv anda som möjligt.
Endon kommer smygandes tillbaka och jag känner hur det verkligen river i själen på mig.
Jag känner hur jag ibland bara vill ge upp och låta smärtan få ta mig.
 
Men denna gången tänker jag kämpa hårdare en någonsin.
Har försökt att nå min läkare under morgonen men tyvärr utan framgång.
Ska dricka mig en kopp kaffe och slå mig ner framför tv:en och glo på Hemmafruarna :)
 
Jag hoppas er dag har börjat bra :)
 
Sökte på youtube : Happy songs for happy people och fick upp denna låt :)
 
 
 
Hörs snart igen
 
/ love

♕ Jessica Högberg

Håller tumme att läkaren svarar och kan hjälpa dej, ge upp får vi aldrig... Kram!!

Svar: Tack snälla. Vi får se :(
Endolia

2013-01-21 @ 13:20:16
URL: http://lchftrollet.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR