God morgoooon!

Sitter här med grannen och dricker lite kaffe.
Min älskling har fastnat i Turkiets flygplats pga oväder.
Så jag har suttit och kollat flyg till Kosovo hela morgonen tyvärr är det svårt att hitta med så kort varsel.



Niki verkar vara dräktig om jag ska vara helt ärlig så förhoppningsvis blir det valpar här hemma :)
 
En liten valp i tikens mage :)

♕ Sara

vad roligt med valpar :)

2013-01-26 @ 11:37:30
♕ Anonym

Hoppas det löser sig för din sambo. Vad kul ska ni ha valpar!!? Då kommer det bli ännu roligare att läsa din blogg då många som mig älskar djur och bebisar! Tummen upp för din blogg. Läser hellre din än kissies, kenzas och dem andra. Din har mer att ge. Tycker jag.

2013-01-26 @ 12:25:22
♕ Sara Ekman

Jobbigt att vara fast på en flygplats :/

2013-01-26 @ 13:13:20
URL: http://aamaziing.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR