Heeej Bloggen!!!

Hej! Hoppas ni har haft det bra!
Själv var jag iväg med tjejerna igår och fikade, efter det bestämdes det att vi skulle gå ut. Sagt och gjort.
Jag dansade heeela natten! Skrattade som jag inte gjort på väldigt länge.
 
Efter utgången bestämdes det att vi skulle ut och åka "pulka" tyvärr har ju inte någon utav oss det och klockan 4 på natten går det liksom inte att köpa någon så flummiga som vi är tog vi det vi hade och körde precis som The old times. En svart sopsäck under stjärten :)
Fy fan vad kul det va!
 
 
Rullade nerför backen, åkte in i varandra, puttades in i snön. Det var verkligen ett riktigt stohej.
Men åldern har satt sina spår så vi blev inte så långvariga. Efter en timme åkte vi hem och skulle spela Alias.
Ni kan ju tänka er kombinationen, trötthet, blöta av snö och svettiga av att vi skrattat så mycket.
 
Tror vi var hemma vi halv 7 på morgonen och det kändes i kroppen att man varit igång så mycket.
Vid halv 8- 8 la jag mig för att sova. Vaknade till en snabbis och somnade om enda till 18.00
 
 

♕ ANNA-SARA

Så himla kul att åka på soksäckar, vi brukade klippa hål och sticka ner benen i dom haha :-D

Svar: Haha det var precis det vi fick göra. Det känns i rumpan efter haha
Endolia

2013-01-13 @ 21:22:18
URL: http://annasaraisakson.blogg.se
♕ ANNA-SARA

SV: Haha ja himla kul är det :-)

2013-01-14 @ 15:31:01
URL: http://annasaraisakson.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR