Hemligt projekt

Har funderat på en sak ganska länge och kom idag fram till att denna ide ska provas ut.
På måndag kommer jag visa er här på bloggen, jag hoppas att alla blir lika glada och nöjda som mig :)
 
Tänkte gå och vila lite nu innan jag sätter igång med städningen här hemma.
Ikväll ska jag ut och fika med tjejerna så blir nog borta några timmar.
 
 
♥ Jag vill tacka er otroligt mycket för era enormt fina kommentarer ni ger mig.  ♥



Sätt på låten och dansa loss där hemma :)

♕ Maria

Hej och tack för kommentaren =)
Fin blogg du har, kikar gärna in fler gånger =)
Är lite nyfiken på det hemliga projektet =)
Kram

Svar: Vad trevligt att du tycker det :)Hehe hoppas att du gillar det fast det är ju inte direkt vääärsta grejen :)
Endolia

2013-01-26 @ 14:51:03
URL: http://mariasvardag.webblogg.se
♕ Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Ja men precis, men jag vill gärna ha läsare och få feedback också :)

Svar: Hehe okej, ja då får du blogga på ett annat sätt kanske. Men tycker att man ska blogga om det man själv gillar och inte en massa annat trams för att andra gör det :)
Endolia

2013-01-26 @ 15:36:32
URL: http://pinkpiercing.se/
♕ Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Jag har redan fått feedback så jag bloggar på i min egen stil :)

Svar: Okej, vad bra. Jag hoppas att du inte tog det jag skrev på något negativt sätt :S isf har du missuppfattat mig
Endolia

2013-01-26 @ 22:02:35
URL: http://pinkpiercing.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR