Ishotellet uppe i norr

Jag som ogilllar kylan och har alltid föredragit värmen är helt förälskad i detta ställe.
Första gången jag fick syn på detta var nog när jag var 16 år och nykär.
Jag försökte hitta olika platser vi kunde besöka i Sverige, minns att jag tyckte att det såg så romantiskt ut och ville gärna att vi skulle ta oss dit en dag.
 
Detta är snart 10 år sedan och vi har fortfarande inte varit och besökt ishotellet. Skrev om det för inte så längesedan antingen här eller på min förra blogg så ajg känner att det är ett väldigt återkommande samtal för mig.
Kan man ens säga så?
 
Iaf för att detta inte ska bli för långt så kör jag bara på att visa bilderna :)
Man kan alltså välja på ett varmt eller kallt rum.
Ska vi åka dit är det givetvis eller kallt rum vi ska prova just för att få den riktiga känslan :)
 






 


Jag är kääär!!! ♥

Bilderna kommer från deras hemsida och för att komma dit trycker ni HÄR

♕ I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

svar: Ja, det enda som är "bra" med arbetsförmedlingen som jag går till är att de är snabba, så man är in och ut på under 30 min.

2013-02-01 @ 03:16:53
URL: http://iambaam.blogg.se
♕ Anonym

När man är inne på din sida så kommer ibland upp en bild på en blond tjej vilket ja tycker e konstigt. Ja vill också till is hotellet!

Svar: Oj det var konstigt :S Skulle du kunna ta en bild på det så jag får se?
Endolia

2013-02-02 @ 17:45:48



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR