Jävla mensvärk!!!!

Faaaan!!!!
Trodde att jag skulle få lite mer tid på mig innan jag skulle vara tvungen att skriva detta inlägg.
Jag visste att dagen skulle komma men inte så snabbt.
Jag passade på att njuta, jag gick ut så mycket jag kunde, jag rörde på mig och skrattade, jag njöt av livet.
 
Men fan i helvete!!!
Har så jävla ont att svetten bara rinner.
Behöver andas in och andas ut.
 
*Tankarna inom mig snurrar * - Du kan Lena, du fixar detta.
 
Men viktigast av allt. DU KLARAR DETTA, GE INTE UPP!
 
Detta brev skrev jag för en tid sedan när jag hade väldigt ont, jag behövde få ut det jag kände och många andra endo-tjejer hakade på. Fan för detta :(
 
Ett brev till dig Endometrios!

Du är min värsta fiende
Du låter mig aldrig vara ifred
När jag tror att jag börjar bli bättre kommer du med en smygande fart och hugger tag
Det går inte att skaka bort dig
Det hjälper inte att ta tabletter

Smärtan går ut i benet, över ryggen, runt magen
Du är överallt

Jag vill inte mer, försvinn från mig
Bara för en liten stund
Låt mig få andas och bara vara mig

Jag är inte du
Och du är inte jag

Men helt plötsligt har jag blivit Endometrios
Vart tog jag vägen och när försvann jag?

Är det såhär mitt liv ska se ut?
Att alltid få ha ont?
Att alltid hålla koll på vart tabletterna finns?
Att kunna alla telefonnummer till alla möjliga gynmottagningar?
Att inte kunna få gå ut med vänner?

Är detta mitt liv?
Att ligga kvar i sängen och hålla fast vid en gnutta hopp som förgörs av varje hugg?

Sluta nu! JAG vill INTE mer!

Försvinn från mig!

Jag vill bara vara jag och inte du
 
 
I'll be back!





NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR