Karma - Do you believe?

 
Har ganska ont i magen just nu, istället för att jag ska trappa ner på medicinen får jag nu öka dosen.
Den där känslan jag får ibland, känslan som gör att jag bara vill ge upp allt kryper i min hud.
 
Smärtan gör att jag svettas allt mer, för varje andetag jag tar hugger det i magen.
Jag undrar om jag ska få slippa, kommer någon att ta bort det?
 
Förstår inte ens varför jag sitter och frågar mig själv, jag har ju redan svaret.
Nej du lilla Eleni, det kommer inte försvinna så det är bara att acceptera.
 

Förbannade jävla endometrios
, this is my war and i will win it!
 


Imorgon vid 12.30 ska jag till gyn. Vi ska diskutera hur det har gått sen jag slutade med tabletterna och hon vill väl säkert kolla spiralen. Jag kommer att försöka kämpa för att få fler sprutor för att hålla alla hormoner borta. Men det är tveksamt om hon går med på det.
 
Eftersom behandlingen är så otroligt tuff vill dem gärna inte sätta in den.
Sprutorna ( nedregleringen) sätter mig i ett konstgjort klimakterium. Dessa sprutor ges till för det mesta till män som behandlas för prostatacancer.
 
Denna behandling sätts man i i 6 månader till att börja med eftersom man inte vill utsätta kroppen för alla biverkningar. Den allvarligaste biverkningen är att benmassa minskar med 1% för varje 6 månader som gått. I mitt fall som behandlas i 12 månader är det alltså 2%. Det är väldigt mycket.
 
Håll tummarna för mig <3

♕ Anonym

Bra text

2013-01-24 @ 19:10:31
♕ Y A S M I N E

RE: tack!
Ja, jag har dansat förut :)

2013-01-24 @ 19:40:34
URL: http://medy.blogg.se
♕ Linnéa

Min bloglovin' har fortfarande inte kommit i ordning :S

2013-01-24 @ 20:04:09
URL: http://linnealiebig.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR