Look in to my eyes...

Jag har blivit helt besatt av snygga sminkningar, inte för att dessa bilder är så avancerade men jag tänker mer och mer på hur smink kan förändra en person.
Kommer komma in på det lite mer men nu vill jag visa er lite snyggt :)
 









Vem är denna vackra kvinna? Någon som vet?
 

♕ <3

Bra med bilderna! Ja tycket också att det är skit snyggt! Ja skulle önska att ja kunde sminka mig så, hur har din dag varit. ?

Svar: Jag med, men vet du vad. Jag tänker iaf försöka lära mig :)Det tar kanske lite tid men vem bryr sig :)

Den har varit bra, själv då?
Endolia

2013-01-25 @ 18:51:11
♕ Anonym

Ja tro inte att ja kan. Känner mig värdelös på många fronter och allt ja drömmer om lägger ja ner för ja tro inte att ja kan eller är bra på nåt. Min dag har varit tuff som dem flesta andra dagarna men ja ber till Gud om ett litet mirakel.. Tro du på Gud och att han hjälper dem som har det svårt trots att man inte set röken av honom??

2013-01-26 @ 12:30:29



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR