Min plattång

Ni kanske minns att jag fick en plattång från min sambo i julklapp.
Den jag fick heter straight and curl nano pr och är från Björn Axen.
Jag är verkligen jätte jätte nöjd.
Jag håller fortfarande på och lär mig att göra såna där jätte snygga hollywood lockar.
Ni har säkert sett alla videos jag lägger upp men hur ska man annars lära sig om man inte övar och övar?
 
Till plattången fick jag en liten väska och en cd-skiva med guider om hur man kan styla håret. Tyvärr så har jag ingen cd-mottagare på macen så har bara kunnat se några klipp på youtube.
Tycker det är en smart ide att ge till sina kunder.
 
Så här beskriver dem plattången på deras sida:
 
 

Straight & Curl Nano Pro

 

En professionell plattång som är designad för att i ett enda drag skapa rakt eller lockigt hår med perfekt resultat. Värmeytan följer verktygets kanter så att det nu blir ännu lättare att forma lockar. Inställbar temperatur från 120°C till 230°C. Snabb uppvärmning ca 30 sekunder.

Högresistent nano-keramisk beläggning med tourmaline för minskad friktion, ökad glans samt skonsam behandling, motverkar även statisk elektricitet och bevarar fukten i håret. Flexibla (flytande) plattor för ett jämnt och kontinuerligt tryck mot håret.

Auto-off: Plattången stänger av sig automatiskt efter 60 minuter. Extra lång sladd: 2,8 meter. Exklusiv värmetålig förvaringsväska medföljer.

Den är utformad så den lockar håret enklare. Kolla bilden så förstår ni vad jag menar :)
 
 
Älskar Obh Nordicas produkter är liksom lite besatt haha :)
 
För att komma til deras sida där ni även kan köpa den. Tryck HÄR

♕ Anonym

Var finns den att köpa?

2013-01-30 @ 14:39:59
♕ Marika Saarenpää

Halloj! Hur mås det idag?:)
Kör själv med min gamle Icurl :)

2013-01-30 @ 14:44:05
URL: http://katrimarika.blogg.se/
♕ Paula Moisiola

Fin blogg! Kolla gärna in min :)

Svar: Tack. Ska göra det :)
Endolia

2013-02-01 @ 15:07:57
URL: http://paulamoisiola.blo.gg



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR