När smärtan vinner +++

Ibland känner jag att jag är nära gränsen, nära gränsen att ge upp.
Smärtan är för stark, det kryper i hela kroppen och kämpar sig igenom huden in till benet.
Vad gör man?
 
 
 
Lägger man sig ner för att dö?
Nej, man överlever. Genom svett och tårar.
Pulsen ökar när jag inom mig skriker
 
- Snälla sluta!
- Jag vill inte mer.
- Snälla, snälla jag gör vad som helst!
 
Men vem lyssnar?
Inte fan är det det endon iaf.
Den håller krampaktigt fast så hårt den bara kan.
 
Lid kvinna, för varje skrik drar jag åt lite hårdare, tig kvinna!
 
 

♕ Sandra

sv: jaa man ska väl inte klaga... :)
Vad har du haft för dig idag?

Svar: Det stod i inlägget du kommenterade :)
Endolia

2013-01-10 @ 18:34:50
URL: http://sandaao.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR