Snajkiii snajkiii

Urghh!! Ryser bara jag tänker på dem.
Men alltså ormar är inte direkt det vackraste djur jag skådat men tro det eller ej så har _jag_ faktiskt "gosat" med en orm för några år sedan.
Min lillasysters dåvarande pojkvän hade två ormar som husdjur.
 
Dem visste hur rädd jag var (egentligen helt i onödan men det var bara så) så dem tog ut ormen ur territariet och la den på mig?!?! Haha jag var livrädd kan jag säga er.
 
Men, den gjorde inget förutom att den snurrade sig runt min arm. Blev lite rädd först men insåg liksom att det inte fanns något att vara rädd för.
 
Kan ju säga er nu att hade jag sett denna orm idag hade jag nog förstelnats på plats.
 






Eller vad säger ni? :)

♕ Isa

OMG HJÄLP:O
den är ju skit stor ju, har sån otrolig fobi för ormar blev typ rädd när jag såg bilderna höll på kryssa ner din blogg HAHAH

Sv: Jag pluggar samhällsprogram:)

2013-01-28 @ 18:21:37
URL: http://isajohansson.blogg.se
♕ Emma

sv: härligt att höra att jag inte är ensam;)

Svar: Hehe :)
Endolia

2013-01-28 @ 18:56:46
URL: http://emmaaalidman.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR