Vem är jag?

Eftersom bloggen har fått en ny design känner jag att det är på sin plats att jag förnyar min presentation.
Jag heter Eleni och det är jag som driver bloggen.
I bloggen skriver jag om sånt jag gillar dvs. smink, kläder och annat kul jag hittar.
Ofta dyker det upp inlägg om min sjukdom Endometrios och Hypermobilitetssyndrom.
Jag svarar på alla frågor ni har om detta och är i övrigt väldigt öppen om mina sjukdomar.
 
Är tillsammans med min tonårskärlek V sedan 2004. Vi har snart varit ett par i hela 10 år?!?! :)
Vi har tre hundar. Niki, Kirha och Heff. Tikarna är mor och dotter, en härlig blanding mellan chihuahua och pappillon. Heff är vår minsting och är en renrasig chihuahua :)
 
Det var väl allt om mig än så länge :)
Hoppas ni trivs här inne och lämna gärna ett spår så blir jag glad ♥




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR