For him +++

Oftast så bloggar jag ju om tjejkläder men tänkte att det kanske är på tiden att jag ibland lägger upp lite killkläder som jag tycker är snyggt.
Själv har jag en sambo som älskar att gå i sina "prassel-byxor"
Han är snygg i vad han än har på sig min lilla läckerbit :)
 
Men jag tycker att det är viktigt att man trivs i det man bär. Gillar man inte kläder som sitter åt ska man inte ta på sig det trots prislappen. Samma sak gäller det med annat, man ska heller inte se ner på en människa för att dem inte bär märkeskläder.
Du vet aldrig hur denna person har det ekonomiskt.
 
Så döm INTE efter märke!
 










1. HÄR 2. HÄR 3. HÄR 4. HÄR

♕ F E L I C I A K A L E N

Hej, vilken snygg blogg du har!
Kika gärna in på min blogg om du vill läsa om livet som F E L I C I A K A L E N!

Svar: Tack fina du!Ska kika in där strax :)
Endolia

2013-01-26 @ 16:25:29
URL: http://fillann.blogg.se
♕ I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den där sista tröjan var snygg! Tror att min prins skulle passa ganska bra i den. :) Dock har han dille på pikétröjor så han skulle nog inte ta på sig den. Mig gör det detsamma för jag gillar hur han klär sig, men lite nyfiken blir man ju när man ser snygga killkläder. :P

Svar: Jaa jag håller med! Den fanns i gult med :) Haha kan inte annat än att hålla med dig :)
Endolia

2013-01-26 @ 16:37:04
URL: http://iambaam.blogg.se
♕ Anonym

Skitsnygga kläder! Du har bra smak!!

2013-01-26 @ 23:17:32



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR