Brevet i lådan...

Detta inlägg kommer kanske verka vara lite kodat och flummigt men jag behöver få ur mig detta.
Jag har på senare tid fått en stor önskan men jag är inte säker på att det är rätt val för mig.
Det jag önskar mig kostar enorma summor pengar (kanske inte såå mycket) men det är pengar vi inte har.
 
Iom mina sjukdomar begränsas jag ganska mycket med vad jag vill göra i livet men jag försöker komma på något som jag vill arbeta med och kan.
Frågan är ju då VAD vill jag jobba med?
 
Det har tagit mig många månader att acceptera att jag inte kan göra allt, jag har gråtit mycket och försökt att bearbeta detta under lång tid. Det är inte över ännu på långa vägar men idag damp det ner 1 utav dem sakerna som kanske hade kunnat bli mitt framtida yrke.
 
Är då brevet i lådan svaret på mycket?
 
 
 

♕ Marika Saarenpää

Det vet bara du innerst inne!

2013-01-21 @ 16:13:22
URL: http://katrimarika.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR