Eleni Tipsar - Torrschampo, räddningen!

Har tidigare bloggat om Bellbox fast då om ett par riktigt snygga plattångar och hårfönar.
Denna gång tänkte jag prata lite om något som är riktigt bra för håret.
För många som har fett hår, eller får det väldigt lätt är torrschampoot räddningen.

Hittade dessa där med rabatt :)
 

116 kr



185 kr


Men ibland när jag använder mig utav torrschampo kan mitt hår kännas lite torrt (ja jag vet att det låter jätte konstigt nu, ni tänker säkert: Men du använder ju TORRschampo) men jag älskar hår som ser friskt och glansigt ut. Om man inte har det som mig kan man ju använda sig utav glansspray efter att man sprayat i torrschampoot.
 
 
För att komma till schampoot direkt tryck Här

♕ MariellePixxxie

Det är bra även om håret inte är fett för att ge volym.. =)

Svar: Det har du rätt i. Kanske borde skriva ut det :)
Endolia

2013-01-16 @ 10:54:26
URL: http://www.nattstad.se/mariellepixxxie



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR