Filmrecenscion - My week with Marilyn

Otroligt bra film måste jag bara få säga såhär spontant.
För vem? Min egna uppfatting är att filmen vänder sig till en äldre och mognare publik. Jag som gillar lite djupare filmer är riktigt nöjd. Vill man se på en på en romantisk film alá amerikansk tonårsfilm är detta helt fel film för er.
 
Handling Filmen handlar ju såklart om Marilyn och utan att säga för mycket så får man se på en Marilyn där hon visar lite mer av sig själv.
 
Värd att se? Ja, helt klart. Jag rekommenderar alla som gillar denna typ av filmer att se den.
 
Vart kan jag se den? Jag såg filmen på viaplay men det finns nog att hyra på dvd eller på andra online sidor.
 

Skådespelerskan



The real Marilyn Monroe :)
 
Poäng: e e e e e / E
 

♕ Fatma

En av mina favoritfilmer!

Svar: Jasså, vad kul. Den var riktigt bra :)
Endolia

2013-01-24 @ 18:16:53
URL: http://fatmas.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR