God kväll mina fina läsare <3

Tänkte blogga lite snabbt innan jag sticker.
Längtar sååå till jag fyller år, ni undrar säkert varför. Jag har önskat mig ett stativ så jag kan fota outfit och lite annat kul, det dröjer ett tag tills jag fyller år men men.
 
Idag har jag på min super gulliga klänning från HM. Fyndade den för en 50 lapp för inte så längesen på rean.
Har även satt upp håret i en liten "bulle" så ser säkert ut som en liten flicka/ballerina wannabe med en klänning min rumpa inte får plats i haha.
 
Försöker ta bilder i olika ljus men det är ju inte så lätt haha, så ni får en i hallen och en i det vackra köket med kylskåpet som bakgrund. Men vad gör det när man iaf försöker :)
 
Hoppas ni får en bra kväll idag, men ni vet. I'll be back som vanligt :)
 


"bullen"



The kylskåp :)

♕ Anonym

Du är så jävla fin!! Skit snygg i håret också!! Fler såna bilder och gärna på dina ögon för dem är sjukt fina!! <3

2013-01-26 @ 23:15:44



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR