I'm alive

Har inte glömt bort bloggen men håller på och städar här hemma.
Har verkligen fått brist på fantasi när det gäller mat och sen är det så tråkigt att laga mat till sig själv varje dag.
Längtar så tills min äskling kommer hem.
 
Tänka uppdatera Nikis dräktighetsdagbok :)
Jag har egentligen ingen aning ännu, det är så svårt att urskilja på brösten eftersom detta isf blir hennes tredje kull. Hon är liksom redan "klar" i kroppen.
Kan inte heller hålla på och kolla henne hela tiden för då är risken att hon blir skendräktig ännu större :S
 
Så det är bara att vänta och se. Hon är lite tröttare än vanligt men så blir hon som skendräktig med.
Hon gillar att vara nära mig men det kan också vara att hon är skenis.
Jaja det kommer att märkas om det är valpar där inne :)
Det lovar jag er och mig själv (måste sluta oroa mig)
 
Så här såg hon ut första gången hon hade bebisar i magen :)
 






Min otroligt duktiga tjej!!! Grät av lycka och var sååå /är så stolt över henne!!!!

♕ Emilia

Svar: tack! :) men dagen var nog inte så bra då det var äcklig skolmat och jag hade ingen energi under dagen :/ hur har din dag varit?

2013-01-28 @ 16:32:56
URL: http://emiliaas.webblogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR