Nära gränsen...

Var iväg en stund för att hämta ut min mediciner (igen...). Är tvungen att ta med mig sambon nu eftersom mitt leg är borta :(
Tyvärr så har jag inget pass (av ren lathet) så det är väl egentligen tur att jag har ordnat fullmakt sedan tidigare.
 

Ibland blir texter bättre ihop med musik.
Denna låt påminner om vår dotter ♥
 
Men... Visste väl att denna dag skulle komma, dagen då jag känner att jag inte orkar kämpa emot mer.
Det gör för ont att gå, det gör för ont att ens andas och jag vet inte om detta är gränsen.
Är det nu jag kommer ge upp?
 
 
 
Vem ska hjälpa mig att kämpa emot?
Ni vet.. Man lär sig att sätta på sig en mask, man låtsas som att det inte gör ont längre.
Man skrattar så högt för att man inte ska höra sig själv tänka
- Snart är denna stund över och du kommer komma tillbaka till VERKLIGHETEN!
 

Men vad fan! Jag vill inte ha ont. Då kanske ni tänker : "Vem fan vill ha ont?"
Jaa ni, det är en sak att ha ont för att man slagit sig på foten och en annan sak att ha ont HELA JÄVLA TIDEN!
Är riktigt arg idag. Rädd för mig själv.
Rädd för att jag ska ge upp, rädd för att ingen kommer märka när jag sakta försvinner.
 
Det är kanske nu man behöver någon, någon som ger en smäll och ber en vakna.

Ge inte upp! Ställ dig upp, du har gjort det förr!
 




I'll be back! I wont give up <3
 
 
 
 
 
 

♕ Anonym

Hatar när man tappar bort saker :(

2013-01-23 @ 14:26:53



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR