Normal igen?

Jag har ju som ni vet tagit min sista spruta i behandlingen, snart kommer jag få tillbaka mina hormorner och det känns väl sådär.
Det ska bli skönt att få känna sig som sig själv igen utan att hålla på och vara som en gammal kärring i klimakteriet men jag blir lite rädd.
Rädd för att spiralen inte ska orka ta allt själv och att jag snabbt kommer att komma tillbaka till den extrema smärtan. Jag vill verkligen inte det!
 
Låter kanske lite konstigt eftersom jag själv inte kan bestämma det men jag vill så gärna ta igen den tiden jag förlorat. Imorgon ska jag till min arbetsterapeut för ett nytt möte. Hos henne går jag inte för endometriosen utan för min hypermobilitetssyndrom.
Har övat på en liten dyna som ska stärka mina muskler i händerna men mer än så vet jag inte.
 
Hmm är nog för trött nu så tror jag stänger ner datorn. Men jag hinner nog blogga lite imorgon innan jag drar :)
 

♕ Lotta

Sv: jaa, det har jag äntligen blivit :) Hur är det med dig idag då?? =) Kram!

2013-01-15 @ 21:15:03
URL: http://olesenstjej.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR