Underbara läsare!

Tidigare idag fick jag en otroligt fin kommentar. Då personen valde att vara anonym kan jag inte länka och inte heller vet jag hur man kopierar sidor på mac så ni som vill läsa hela inlägget får klicka på länken HÄR för att komma dit. :)
 
Iaf, denna tjej/kille skrev saker som jag verkligen tog åt mig. Jag kände att , jaa men det är ju precis därför som jag bloggar. För att andra ska känna att dem vill läsa mer, ni ska vilja klicka er in hit. Ni är lika viktiga för mig som jag är viktig för er.
 
Jag lägger mycket tid på att hålla en bra standard på bloggen och all feedback jag får gör mig bättre.
Tyvärr håller ju inte designen någon bra standard men den får vara såhär ett tag tills jag hittar någon som kan hjälpa mig få en snyggare blogg.
 


Ni får gärna säg till om ni vill att jag ska skirva om något speciellt :)
 

♕ Anonym

Du är en underbar tjej eleni och allt du skriver om är vettigt till skillnad från storbloggarna som bara är ytliga och skriver massa skit. Vilken tur att det finns såna som dig här för man blir glad och tycker det är intressant att läsa vad du skriver om. Om din sjukdom som måste vara ett helvete för dig, men också om ditt vardagliga liv du lever med man och dina hundar. Du är stark det känner jag. Ja vet inte hur du har det men ja tror på dig att du klarar av detta! Du är stark och rar. Dem som inte ser det är dumma. Ja önska dig all lycka med allt. Älskar din blogg och den är den första ja läser när ja vaknat och den sista när ja lägger mig. Fortsätt blogga mycket. Om du har mycket tid om dagarna så bara kör på och bomba din blogg med allt det vinner du på. Det finns ju dem som inte ha så mycket tid och uppdatera oftast mindre och dÅ blir man ledsen som läsare. Go for it girl

2013-01-26 @ 12:41:13



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR