Michael Kors Design

Vi är säkert många i detta land som följt avsnitten av Project Runway med Tim Gunn. I juryn sitter sitter ju Michael Kors och dömmer. Brukar ofta gå in och kika på nätet för att se vad som egentligen passar mig. Det är ju en sak att köpa saker som/ eller alla andra gör och köpa saker som man faktiskt verkligen älskar. 
Därför har jag nu valt ut sånt som jag faktiskt skulle köpa utan tvekan :)

 

Det som slog mig är att jag har en plånbok som är köpt på Accent (tror jag det heter) som ser likadan ut.

Se där har jag redan gjort ett fynd haha.

 


Snygg stilren plånbok

 

 


Mysig tröja med stooor krage

 

Snygga eleganta boots (heter det så?)

                                   

 

 

Snygg klänning men gillade inte hur den sitter där bak. Kanske är för stor för modellen?

Hade iaf inte köpt den om den satt så.

 

 

 

 

Källa: nelly.se

 

 

Pris: 1079 kr - Plånbok /1779 kr Boots / 1295 kr - Tröja / 1995 kr - Klänning


♕ mira lindberg

Plånboken var otroligt snygg !!

2012-11-19 @ 16:22:45
URL: http://miralindberg.blogg.se/
♕ hanna

härligt inlägg!

2012-11-19 @ 16:27:07
URL: http://www.facethefact.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR