<3

Sorry för att jag bloggat uselt.
Vi hade det jätte stressigt under dagen och ordnade med en massa papper på djursjukhuset.
Lillemannen kommer få börja med en ny behandling med vet. hade inte tid förrän på måndag så vi fick boka in honom då :)

Tyvärr hann jag inte med att lämna tillbaka linnet, kände att jag ville lägga den tiden på min sambo istället.
Jag blir själv hela helgen då han måste åka tillbaka till sina föräldrar så det känns lite segt utan honom.

Har faktiskt legat i sängen med tensen nästa hela dagen. Endon lever sitt egna lilla liv och hela magen spänner av kramperna. Jag vill helst inte ringa in till gyn, försöker kämpa emot så mycket jag kan och håller tummarna för att det vänder under natten.

Niki beter sig som om hon vore dräktig men har blivit lurad en gång tidigare så tänker inte gå på den igen :)

Ikväll ska jag se på tv och somna om igen till doften på hans kudde ❤


♕ Moa

När ska den lilla bebisen komma? Första barnet?

Svar: Hej, inte första barnet. Vi fick en dotter 2009 som dog.Det är min tik som kanske är dräktigt.
Endolia

2013-02-01 @ 22:26:49
URL: http://lillagroda.blogg.se
♕ Amanda Persson

vilka sötisar! :)

2013-02-02 @ 11:33:01
URL: http://aeperssons.blogg.se/
♕ Anonym

Hoppas du blir bättre. Är din hund gravid ?

Svar: Tack snälla. Ja vi tror det men är inte säkra ännu :)
Endolia

2013-02-02 @ 17:41:58



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR