6 Januari 2013 - Spotted

Man kan väl säga att jag är en hundmänniska egentligen eftersom jag har 3 stycken här hemma men jag gillar katter med.
Jag är uppväxt med katter men blev sedan allergisk, detta gör ju att jag tar extra mycket avstånd och då blir det ju inte riktigt samma sak om man inte kan gosa med en liten kisse.
 
Men! En utav favorit raserna är faktiskt Bengalen.
Det är en otroligt vacker ras. Katten är inte som en vanlig bondkatt utan större och har riktigt fina färger.
Ja ni får se själva på bilderna nedan.
Vill du läsa mer om denna ras kan ni gå in HÄR
 










Denna kisse blev årets bengalkatt :)
Läs mer om det på deras hemsida jag länkade till ovan.








 
Har ni någon favoritras?

♕ Anna T - Nörd & Filmskapare

Jag ÄÄÄÄÄLSKAR katter <333

Svar: Dem är sååå fina!! Har du någon favorit? Jag gillar de flesta men favoriterna är nog Bengal, Maine coon och birma
Endolia

2013-01-06 @ 15:26:06
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
♕ Anna T - Nörd och Filmskapare

'åh norsk skogskatt och oriental ^^ me gillar alla katter

Svar: Ohh norskis är ju så fin. Ska goola oriental :) I'll be back haha
Endolia

2013-01-07 @ 07:41:05
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR