Eleni Tipsar -

Vill du ha lugg utan att klippa dig?
Då har jag hittat en riktigt grym grej.
Den är inte ny på marknaden det vet jag men tror att många glömmer bort den.
Jag har fått höra av många frisörer att jag passar i lugg.
 
Tyvärr är inte det särskilt uppskattat hos min familj (förutom mamma som tycker jag är snygg i allt, ni vet vad jag menar :) ) Vad passar inte bättre än att kunna sätta dit en lugg bara för en kväll när man ska gå ut eller en dag då man känner sig så där lite luggig *hehe
 
Luggar med clip-in finns väl i alla möjliga prisklasser men detta är nog den billigaste jag kunde hitta.
För 99 kr får man en hel del :) Så vem som helst ska ha råd att piffa till sig lite extra.
 
Så här gör man:
Är på engelska men ni förstår annars via bilderna :)
 

Finns i dessa färger :



 
Ni hittar den HÄR och den kostar en hundring

♕ ☆ Tessie

Smart och bra inlägg! :D

Svar: Tack så mycket :)
Endolia

2013-01-15 @ 02:21:49
URL: http://ragdollie.blogg.se/
♕ trollet

Ha ha, va roligt, måste testas=))

Svar: Ja jag tycker det är en fiffig grej :)
Endolia

2013-01-15 @ 12:40:03
URL: http://lchftrollet.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR