Börja blogga igen?

God middag alla läsare. 
Vaknade idag av att sambon kört hem med kaffe och kaka för att väcka mig :) 
Blev såklart jätteglad och klev upp direkt. 

Igår var min sista dag på rehabutbildningen på arbetsförmedlingen. 
Nu är jag inskriven i ett "program" och jag ser framemot det. 

Nu till rubriken. 
Jag har länge velat komma tillbaka och blogga men känt att jag inte kunnat ge allt i form av tid och bilder. 
Fotar med mobilen eftersom vår dator inte fungerar så bra och då tar överföringen av bilder väldigt lång tid. 

Tänkte att jag provar att blogga lite via mobilen just nu så får vi se hur det blir. 

Välkomna tillbaka ❤❤



♕ Jessica Högberg

Välkommen tillbaka till dej!! =)

Svar: Tack snälla ❤
Endolia

2013-09-13 @ 12:45:01
URL: http://lchftrollet.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR